Nowe zamówienie

zamowienie-fototapety

realizacja zamowienie

Realizacja
na zamówienie do 5 dni

dostawa tapet kurierem
Dostawa
kurierem w 24h

opinie tapnap
Super pozytywne
oceny kupujących

zwrot-towaru
Możliwość zwrotu towaru
(regulamin)

 

 

NOWE ZAMÓWIENIE W TAPNAP.PL

PRZEZ STRONĘ WWW


Wyszukaj odpowiedni wzór, wejdź na kartę produktu (jak na ekranie po prawej) a następnie wybierz parametry produktu:

  1. FORMAT - podaj dokładne wymiary ściany
  2. Wybierz rodzaj materiału (sprawdź)
  3. Cena - pamiętaj o rabacie! Podasz go w następnym kroku.

Dodaj towar do koszyka, sprawdź swoje zamówienie i wprowadź dane do wysyłki, wybierz formę dostawy i płatności.

Zaakceptuj regulamin i informacje dot. przetwarzania twoich danych w celu realizacji zamówienia.

Wprowadź kod rabatowy (jeżeli taki posiadasz). Zamów i zapłać.

 

 

realizacja zamowienia tapnap

  

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Każde zamówienie w TAPNAP.pl jest unikalne. Każdy ma inne wymagania, dlatego nie posiadamy towarów dostępnych "od ręki" i wszystkie nasze produkty są realizowane na indywidualne zamówienie.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Standardowy czas realizacji wynosi około tygodnia:
3-5 dni realizacja zamówienia (produkcja czyli wydruk)
1-2 dni dostawa kurierska

FORMY PŁATNOŚCI

Szybkie płatności online z Przelewy24.pl lub tradycyjny przelew na konto bankowe.

Numer konta bankowego: 27 1140 2004 0000 3202 7796 5889

fototapety-na-zamowienie
 

REKLAMACJE I ZWROTY

 

REKLAMACJE PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI

Dokładnie obejrzyj przesyłkę z zewnątrz przed podpisaniem odbioru. Sprawdź przesyłkę przy kurierze i spisz z nim protokół reklamacji w chwili odbioru towaru - opisz uszkodzenia przesyłki.

REKLAMACJE PRZED MONTAŻEM

Przed instalacją tapet na ścianę, rozłóż wszystkie bryty tapety i sprawdź wzór graficzny oraz jakość wydruku. W przypadku błędnych wydruków (niezgodności towaru z umową) po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy ci pieniądze lub zrealizujemy zamówienie ponownie.

ZWROTY

W przypadku wadliwych towarów lub błędów w realizacji zamówienia, gwarantujemy ich wymianę na towar nieuszkodzony lub właściwy, pod warunkiem zgłoszenia w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

Reklamacje możesz zgłosić mailowo na adres info@tapnap.pl.

dostawa